Thursday, April 3, 2014

Deep

sunshine.

salam 'alaik.
after sooooooo long (gak arr) tak menaip kat sini...
aku mulekan dengan gambar makcik-2 kat atas ni...
teringat cik Dolce menitiskan air mata nya saat melihatkan cik Mini dan cik Infinity dalam kereta... teringat saat cik BB agak terkujat dengan kereta penuh manusia... teringat saat cik Maksu yang sangat laaaa slow nak turun ke kereta ngan kain dy ngan cam terkujat gak sebab ramai konon-konon datang melawat dy...

hahahahahahahaha!
bila nak buat keje gile ni lagi ekk?
*happy wink wink*


hanya mampu berimaginasi.
no one actually.
but i appreciate. to those yang berusaha juga untuk jadi ini untuk aku.
aku akan ingat itu sebagai yang terbaik pernah aku dapat.
di hujung kisah ni, aku akan seorang.
dah sorang-sorang pun.
hehehehe.

tapi cam tak kesah sangat.
perasaan duduk sorang-sorang, perhatikan orang lain...
awesome!
habis teruk pun, kau lempar sejuta pahala kat mereka-mereka atas sebab hati kau berkata-kata puji atau keji.
tapi, masih tak ganggu orang.
betul?

living on this world is so weird.
the feeling.
and i am weird.

aku yakin yang tu. aku yang pelik sebenarnye.
sebab aku berusaha buat sesuatu supaya aku terpilih masuk dalam kumpulan yang terasing.


cuba mencari keuntungan sekurang-kurangnya sebesar zarah, untuk terpilih masuk dalam kumpulan terasing tu.

aku bukan tak duduk pikir.
otak aku belum berehat.
sejak aku masuk usia mampu berfikir sendiri.

tapi aku takkan mampu memaksa manusia lain.
untuk berfikir sama macam aku berfikir.

jadi.
aku hanya meletakkan harapan sekecil kerikil.
bukan. lebih kecil daripada itu.
untuk ada yang faham.
siapa aku.

jujurnya.
tak sangka.
mereka yang tak pernah berpeluang untuk merasakan apa yang aku pernah rasa.
meletakkan hukuman seteruk itu.
sekadar tak sangka.
aku heran.
saat aku rasa aku dipergunakan, mereka bertindak seperti mereka tak layak untuk diperkatakan sebegitu.
namun.
mereka gagal menyembunyikan.
barangkali.

***intermission***

No comments:

Post a Comment