Tuesday, July 7, 2015

SMTOWN

Assalamualaikum!

Remember my 'asi post few months before?
Pasal SuJu dearie tu... Hahaha!

Let me add on something nicer about their hoobaes... EXO!

Hahaha! Teringat Lay cakap dalam satu talk show diorang, 'CEO Lee Soo Man is a genius! '
Memang dia dilahirkan untuk jadikan byk orang2 sebangsanya maju dalam bidang yang dia talented, Music.

So, tentang EXO, 1st song yg buat aku gali habis pasal diorang ni ialah lagu 1st diorang... MaMa.
Tajuk macam pasal mak2 kan? Tapi haruslah bukan...

Lagu tu agak berat sebenonye... So, takyah beria sangat nak tengok liriknye...
😊

Ape yang boleh share, MaMa means Your Highness... King/Queen diorang laaa... So, the song basically cerita tentang pertanyaan2 orang bukan bumi tentang apa yang jadi kat bumi ni... More to kecewa sbb berlaku macam2 kat bumi... (EXO konon2 dtg drpd planet lain..)

Hahahahaha! Aku dah puas digelakkan dek kawan2 aku pasal aku tetibe tersuka kat EXO. Well, aku discover ahli2 dalam dunia music coz i have the talent to create, to compose, to write songs and lyrics. So, bila terserempak dengan SuJu, EXO... Membuka lagi ruang dan peluang untuk aku cari gali more and more music...

Minat group tak semestinya sbb muka ye.. Bak kata orang ramai pun, muka Korean ni sepesen je. Hahahahaha! Memang pun!
But i love to hear their pieces. Fresh, pop, ballad, memang suka.

Ok. Stop dulu.
Asek2 korean kan.
Well, malaysian buat cerita semua guna novel.
So, lepak dengan dunia lain yang boleh bantu tingkatkan bakat, mungkin ada baiknye.
Hahahahahaha!

Annyeong!😘

No comments:

Post a Comment