Sunday, November 24, 2013

Angin

Bismillahirrahmanirrahim.

After so long, aku update sikit malam ni. Eventhough realitinye, terlalu banyak aku nak kesahkan. Namun untuk kali ni, aku pilih untuk biarkan semua ditelan mati or dibawa angin. Heee. Klise for me.

**********

Sepanjang 2 minggu sekolah cuti, dalam situasi aku yang tak cuti, mengawas SPM, aku memang dok la teringat kat member baik aku. Huhu. AAA arr...entah apehal entah. Tapi untuk nak hantar mesej kat dia, rasa akan sangat mengganggu dia and takkan pun pernah berjaya hilangkan gulana jiwa. Wehhh...gulana dah macam gulai...=='

Kesan yang dia bagi terlalu kuat. Ajar aku macam2. Thanks AAA. And sorry. And FYI, aku cemburu. Haha. Since yours getting better and mine a chaos. Yang pasti, kisah semalam tak mungkin kan berulang.

I think la kan, kalo bertembung di jalan, mesti pandang sesama sendiri and blah. Hahaha!

Won't do.

************

Ade satu subuh tu...before nak pegi Munshi jage SPM...one of my UKM colleagues mesej...tersentak tahap maksima...tapi airmata takde...

We lost our very good friend...

Mungkin airmata tu tak keluar sebab conscience aku sangat bangga dengan rezeki yang Allah bagi kat dia...dijemput Ilahi saat diri bersih selepas dicuci dengan kelahiran seorang lagi makhluk Allah ummat Muhammad SAW...hebat kan? Ujian terhebat dengan ganjaran terhebat...

Moga kau bahagia, sahabat.

Al-Fatihah untuk almarhumah Siti Fatimah Mohd Khalil.

*************

Now still waiting for jawapan drpd pihak BSM KPM...pasal application for guru SDH tu...menunggu brader posto untuk menghantar surat...kalo ade la surat utk aku...=='

************

Rindu dengan Rintih.
Rindu dengan Senandung Hijrah Rasul Allah.
Rindu dengan Ismah Arrasul.

Tapi sekarang masa untuk diri sendiri. Perlu berhenti seketika. Roda sedang berputar. Turn aku kat bawah. And finally it comes.

***********

Faez, selamat balik Dungun and selamat berbakti pada Mak.

**********

Full stop.

No comments:

Post a Comment